שואלים את עצמכם מה כדאי יותר האם יהיה זה גנרטור דיזל להשכרה או גנרטור מושתק למכירה? לפני שאתם יוצאים ומבצעים קנייה של מוצר שהוא בהחלט אטרקטיבי אולי כדאי להבין כמה וכמה דברים שהם רק חלק מתדירות השימוש. 

מתכננים אירוע חד פעמי או שאתם אוהבים לארח לעיתים קרובות ולערוך מסיבות קטנות או רבות משתתפים בשלב הזה בהחלט שווה לבדוק האם לקנות או לשכור גנרטורים. 

איך בוחרים גנרטור לאירועים חיצוניים? 

לפני שאתם בוחרים גנרטורים להשכרה חשוב שתדעו מה אתם באמת צריכים? האם מתאים לכם גנרטור קטן או גדול?

 כאמור, ככל שהגנרטור יהיה גדול יותר כך הוא יספק יותר חשמל? יש לא מעט אפשרויות לרכישת או השכרת גנרטורים מכיוון שההיצע גדול ומאפשר זאת. אי לזאת ובהתאם לכך, מתאפשרת לכם כאן ועכשיו קנייה או השכרה, הכול כמובן תלוי בתדירות השימוש. 

כפי שהבנתם, כל גנרטור מגיע עם ספק וואט שונה ולכן חשוב לקחת מראש את הציוד שאליו תחברו את הגנרטור כך שהוא יתאים ויפעל כשורה לאורך כל האירוע, הפעם ללא הפסקות חשמל. 

הולכים על השכרת גנרטורים ולא על קנייה? לפני שאתם בוחרים לשכור את הגנרטור המתאים ערכו סקר מקדים. כמו כן וודאו כי הציוד שכבר קיים ברשותכם וזה שיתחבר אל הגנרטור אכן תקין ומתאים. 

כמו כן, בין שזו מכירה או השכרת גנרטור חשוב מאוד לוודא את מיקום האירועים שאתם הולכים לקיים בהווה ובעתיד. לפי תנאי השטח תדעו בין היתר מה יהיה ההספק שיידרש לכם כדי להפעיל אירוע כזה או אחר. 

לאחר שתדעו את סוג המאורע תדעו לצורך העניין אם לבחור גנרטור מושתק שמתאים לאירועים פתוחים וקולו לא יישמע אלא רק ביצועיו כך שאף אחד לא ירגיש רעש מוזר והאורחים שלכם יצליחו ליהנות מכל רגע. 

בין היתר, אם מדברים על אירועים חיצוניים וודאו כי הגנרטור אכן מתודלק כאשר הצריכה המתאימה ביותר היא כליטר לכל שעת הפעלה. כמו כן חשוב לזכור, כמה הגנרטור שתבחרו יהיה גדול יותר כך מחיר קנייתו או השכרתו יהיה גדול יותר. 

אז מה אתם בוחרים לקנות או לשכור גנרטור? 

בסיכומו של דבר אם אתם מתלבטים בין רכישה או השכרה של גנרטור קטן או גנרטור גדול השאלה שתישאל היא כמה אירועים אתם מקיימים בשנה. מן הסתם אם זה מעט אירועים אולי עדיף לשכור גנרטור, מאידך גיסא אם מדובר ביותר מכמה אירועים בודדים ואתם מאלו שאוהבים לחגוג וכמה שיותר שווה בהחלט לשקול רכישת גנרטור ייעודי לכל מטרה שתבוא. 

עם זאת חשוב לציין כי אם בכל זאת בחרתם ללכת ולרכוש גנרטור וויתרתם על עניין ההשכרה אזי יידרש מכם לתחזקו בהתאם בדומה לתחזוקה של כלי רכב או כל דבר אחר לרבות ההוצאה הכלכלית והנוחות שתפיקו מרכישה זו.  

סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן