גנרטורים משמשים על מנת למנוע מצבים של פגיעה בפעילויות שונות במהלך חיי היומיום, החל מפעילויות ייצור תעשייתיות ועד לחימום בתים פרטיים. כך הם עושים את זה

איך עובדים גנרטורים תלת פאזי?

ברמת ייצור חשמל, גנרטורים למכירה הם מכשירים שממירים אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית לשם שימוש במעגל חיצוני. מקור האנרגיה המכנית עשוי להשתנות במידה רבה בהתאם למקור האנרגיה החיצונית.

גנרטורים למכירה מסוגלים לספק כמעט את כל הכוח הדרוש למטרות ייצור חשמל. המרה לאחור של אנרגיה חשמלית לתוך אנרגיה מכנית מתבצעת על ידי מנוע חשמלי. בין מנועים וגנרטורים יש קווי דמיון רבים. מנועים רבים יכולים להיות מונעים מכנית על מנת לייצר חשמל ולעיתים קרובות להפוך בעצמם למעין גנרטורים.

הגנרטור האלקטרומגנטי הראשון נבנה בשנת 1831 על ידי המדען הבריטי, מייקל פאראדיי. גנרטורים למכירה יכולים להפיק חשמל באמצעות חיבור למקורות של אנרגיה מכנית שונים, כגון טורבינות קיטור, טורבינות גז, טורבינות מים, מנועי בעירה פנימית ואפילו עגלות יד.

המרכיבים עיקריים של גנרטורים למכירה המפיקים חשמל מסווגים באופן כללי כך: מנוע, טרנספורמטור, מערכת דלק, רגולטור מתח, מערכות קירור ומיצוי, מערכת סיכה, מטען סוללות, לוח הבקרה ומסגרת. המנוע הוא המקור של האנרגיה המכנית שמייצר הגנרטור. גודלו של המנוע משתנה ביחס ישר לתפוקת הכוח המקסימלית שהגנרטור יכול לספק. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הערכת המנוע של גנרטור מסוים. יש להתייעץ ביצרן הגנרטור או ביצרן המנוע, על מנת לקבל מפרט מלא על המנוע, הפעלתו והאופן בו יש לתחזק אותו.

גנרטורים תלת פאזי בניק מערכות

חברת ניק מערכות הינה חברה המספקת גנרטורים מכל סוג ולכל מטרה. צוות המומחים בחברה יודע להתאים את הגנרטורים לצרכים של הלקוחות, בעוד הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה של 24/7. לפרטים נוספים ומידע אודות הגנרטור המתאים ביותר עבורכם חייגו עכשיו למספר 03-7707131 ונציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם.

השכרת גנרטור
גנרטור RID בנזין RH 3001 להשכרה
גנרטור להשכרה
גנרטור RS 3541 PA​ השכרה
גנרטור להשכרה
גנרטור RID בנזין RH 7000 E​ להשרה
השכרת גנרטורים איכותיים
גנרטור RID בנזין RV 15000 E​ להשכרה
גנרטורים תלת פאזי
גנרטורים מושתקים
סגירת תפריט
ייעוץ בוואטסאפ
דילוג לתוכן